Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2011 19:33 - Любовен блус
Автор: tskostov Категория: Поезия   
Прочетен: 830 Коментари: 0 Гласове:
0



Любовен блус 

Танцувам блус. Сигурно сънувам.
Ето, че жадуваният миг дойде. Скъп парфюм със сетива целувам. Красота обгръщат моите ръце.

В ритъма вълшебен те притискам, нека в приказка за миг се потопим. С устни да те омагьосам искам и с този танц във нежност да се преродим.

С поглед аз часовника проклинам: седем са минутите на тоз копнеж. Значи седем мига вечност имам, а след туй... раздай ме на когото щеш!

Знам, че сенките край нас те плашат, в мен ти виждаш само хорски клевети, мислиш другите какво ще кажат, че на този танц със мен се съгласи.

А искаш ли пред всички тук, открито, да ме целунеш с устни от сатен?! Напук на тези погледи, които те проклинат лудо зарад мен.

Кажи ми! Виж, аз целият треперя. Сълзите ми в косите ти попиват. Дали душата ти там ще намерят или в жертва като мене те отиват?

Вместо отговор две длани кадифе от раменете ми се снеха сляпо. Значи приказката свърши? Е, добре, оставям те. Спокойно, мое злато!

Миг преди вратата да затвориш аз благодарих в цигарения мрак. "Няма за какво" ми отговори, ала не прибави "Заповядай пак"...

Автор: Николай Спасов


Тагове:   танц,   блус,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tskostov
Категория: Забавление
Прочетен: 27101
Постинги: 15
Коментари: 14
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930