Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2011 10:36 - България в 21 век?
Автор: tskostov Категория: Други   
Прочетен: 2662 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 26.02.2011 12:08


 КАКВО Е ДА СИ БЪЛГАРИН В 21 ВЕК?



  1. Като да си европеец в 19 век..
  2. Само да чакаш нещата да се оправят, а ти да си седиш в посредствената панелна квартира, да си живееш посредствения "бачкаторски" живот, да псуваш всяка новина, казана по телевизията...
  3. Да работиш на държавна работа за малко пари или в частния сектор, пак за сравнително малко пари, но и много лошо отношение...
  4. Да отдадеш съзнателния си живот на това да учиш и да се развиваш в дадена област, но в последствие да се задоволиш с работа, в област, в която твоето образование няма никакво място...
  5. Може и да си от огромния процент българи - "висшисти", които не могат дори едно изречение да напишат без правописна или в най-добрия случай пунктуационна грешка...
  6. Единствената ти мечта да е, да избягаш от България, за да станеш тираджия или берач на плодове и зеленчуци някъде в Западна Европа или САЩ, при което животът ти ще бъде къде-къде по добър от този тук в "любимата" ти родина...
  7. А ако случайно имаш някаква хубава мечта, която искаш да осъществиш, то същата тази "любима" твоя родина, не ти предлага никакви възможности за целта...
  8. И така...
  9. И така...
  10. И така...

       Мога да изброявам цяла седмица... Но не това е целта ми... Може би проблема е само в мен... А може би не, защото аз виждам и хубавите неща в България, само дето тези хубави неща не са достатъчни за да ме задържат тук... И тях мога да изброя - Природата, Славното българско минало, Прекрасния ни фолклор (който също е на път да си замине, поради политическо невежество), Страхотния ни език (един труден, но красив език, с който всички трябва да се гордеем... Все пак това е едно от нещата, които ни отличават от останалия Свят)... Мога и от хубавите неща да изброявам още, но няма смисъл, защото всичките са прости красоти, които те обогатяват душевно, но не са достатъчни за пълноценен живот... 
         Аз съм млад човек - 23 годишен... Харесвам родината си, обожавам природата на България, обожавам и фолклора на този вече не чак толкова славен народ... Обожавам работата си (защото съм един от уникалните късметлии, които се занимават с това, което обичат и което са учили)... Но аз не искам цял живот да съм "БАЧКАТОР" за държавата  с възнаграждение малко над минималното за страната... Искам да се развия, искам да осъществя професионалните си цели, а тук нещо не виждам, как може да стане всичко това... 
       Реших да започна собствен Блог, защото се уморих да търпя всичко, което се случва в тази държава и искам да споделя мнението си... Много обичам да пиша, както аз си ги наричам - "ГНЕВНИ КОМЕНТАРИ"... Искам да пиша и много хубави неща, а на мен ми се случват и много такива (в душевен план :) ) и обещавам, че ще го правя! Опитвам се постоянно да съм в час със случващото се около мен и мисля, че за момента се справям. :) Искам да поздравя всички, които не се страхуват да кажат личното си мнение в публичното пространство... Надявам се положението в тази красива страна да се подобри и в един момент всички да започнем да пишем само позитивни неща. :) Но се надявам и да пишем отново за България, а не за някоя нова любима родина...

Поздрави! :)


   


Тагове:   България,   българи,   21,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. chara - Много добър въпрос!
26.02.2011 10:55
Браво!

Какво е да си българин в ХХІ век?
Малко "лошо", малко "добро", доза "лудост", щипка "надежда" ... и т.н.
Слагаш всичко това в миксера и ... натискаш копчето!
:)
цитирай
2. lidislidis - Добре дошъл в блога!
26.02.2011 11:00
Спокойно и приятно блогване! В блог общуванията се намират отговорите на много въпроси! Поздрави!:)
цитирай
3. tskostov - Браво! Какво е да си българин в ...
26.02.2011 13:10
chara написа:
Браво!

Какво е да си българин в ХХІ век?
Малко "лошо", малко "добро", доза "лудост", щипка "надежда" ... и т.н.
Слагаш всичко това в миксера и ... натискаш копчето!
:)


Искам наистина да имам такъв миксер, че да мога да видя какво ще се получи... Може би една по-добра България? ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tskostov
Категория: Забавление
Прочетен: 27102
Постинги: 15
Коментари: 14
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930